Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Sunday, 15 July 2012

Isnin?! Ooh, Tidakkk!!

Assalamulaikum..
Moshi-moshi(^.^)v


Hello peeps .. Cepat pulak masa hari ini berlalu. Macam baru jew kejap tadi bagun pagi, tetiba nak kena tidur malam pulak, uih!!

Esok dah hari isnin balik. Aigooo.. terasa malas pulak . Sejak aku kerja tempat baru aku rasa macam nie bila hari isnin tiba.*adakah aku nie pemalas? Dulu memanglah tak rasa sebab hari minggu pun kena kerja jugak.

Tapikan, bukan aku jew yang rasa macam nie, banyak lagi orang yang berperasaan seperti aku. Terutamanya budak2 sekolah, apatah lagi insan yang bergelar pekerja. Mungkin anda yang sedang baca nie pun macam aku jugak kan? Jangan tipu !! hehe..

Tapi bila dah lepas hari isnin nie kita lalui, hari2 yang lain kita dah tak terasa dah. Apa2 pun kite kena lalui hidup nie. Biar apa yang terjadi kita kena hadapinya dengan senyuman.*ayat selalu guna :)..

Ok then, see you next entry. Bye :)


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment