Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Saturday 21 July 2012

Pisau + Cinta = ?

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v


saya ade sebilah
PISAU...

PISAU tu saya guna
untuk memotong...

pernah jugak terluka
kerana PISAU tu...
TAPI tak kisah,tak sakit pun :)

PISAU tu dah lama saya guna...
Sekarang PISAU tu dah berkarat...

saya tak buang...

saya tak buang sebab sayang
nak buang :(

Macam AWAK jgk !!!

saya ada AWAK,saya sayang
AWAK dan selalu nak
bersama AWAK...

Kadang2 terluka jugak sebab awak...

Tapi tak apa, saya masih sayang awak..

1 je yang tak sama...

AWAK tak berkarat,
so, xada sebab saya nak
buang AWAK..

Jadi,saya nak simpan
AWAK sama dgn PISAU tadi...

Tapi...PISAU saya simpan dalam laci...
AWAK ???
saya simpan DALAM HATI SAYA 

p/s : Sadisnya jugak. Jiwang sekejap , hehe 

sumber : SMK KINABUTAN PAGE @fb

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

3 comments:

  1. sedapnye roti tuh . heheh . jiwang-2 :D

    ReplyDelete
  2. sweetnya ayat tuh tp sadis pun ada jugak huuu

    ReplyDelete
  3. @amira alias : a'ah memang jiwang kan?hehe..

    @cikji : sweet tapi sadis kan?, huhu ..

    ReplyDelete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019