Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Friday 13 July 2012

Contest MEGA2012 Hazwan Hairy

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v


Dengan lafaz بسم الله الرحمن الهر غير الرحمaku umumkan yang aku dah join contest yang gempak nie. So kalau kamu nak join klik banner ya?? Syarat2 yang dikenakan taklah rumit sangat. Tak perlu nak follow and like banyak sangat. So tunggu apa lagi...


Ini header aku ;

http://i.imgur.com/e4bkT.png
Maksud Header nie:

Header nie hasil ciptaan aku yang ke-4. Aku nie cepat bosan dengan sesuatu, so bila dah bosan gatal saja tangan nie mahu mengubah benda yang aku bosankan itu. Aku suka edit2 gambar nie sebenarnya, tapi ikut moodlah, kalau aku tak ada mood memang tak adanya aku nak pandang benda tu, haha..

Doodle yang cute itu aku cilok dari Apit, Sebenarnya ini kali kedua aku guna doodle tu. Aku suka doodle tu sebab bila aku beraksi di depan kamera tangan aku automatik tunjukkan peace mcam doodle tu lah, hehe.. Aku seorang yang kuat berimaginasi, sebab tu aku letak kartun yang ada dua orang budak comel duduk atas bulan yang tengah memancing hati (cinta), tapi aku tak pancing hati siapa2 pun buat masa sekarang, huhu..

Realiti si Mata Kuyu, itulah tajuk blog aku. Aku memang seorang yang bermata kuyu. Sayu je mata aku nie bila orang tengok, *sometimes i fell it so ugly. Tapi aku tetap bersyukur dengan apa yang Tuhan beri untuk aku. No body perfect in this world right?!

Tiara tu melambangkan angan2 minah jeninku. Kawan2 aku tahu yang aku kononnya nak kahwin dengan anak raja, *gilakan? ahaha.. Gurauan itu akan menjadi satu kemestian bila kami bergurau senda.

Aksara bugis tu pulak melambangkan yang aku nie keturunan bugis yang membaca maksud "Anak Orang Bugis". Proud to be buginese.. Aku suka dengan kata2 Hadapi dengan Senyuman, sebab seseorang pernah nasihatkan aku, dia kata "walau apa pun yang terjadi kita mesti hadapi masalah itu dengan senyuman biar sepahit manapun dugaan yang mendatang".

-THE END-

p/s: maaflah terlalu panjang pulak..




♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

2 comments:

  1. wahhh pnjgnya ulasan...tq2 sbb sudi join contest ni..all the best tuk anda ea...nk upload ni

    ReplyDelete
  2. misZ jgn risau, kita dah like pun..

    ReplyDelete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019