Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Sunday, 15 July 2012

Jom cari dan teka..

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

klik untuk besarkan :)

Salam, selamat berhujung minggu semua..

Aku jumpa pic nie dalam salah satu folder lappy. Nie my lil bro punya kerjalah nie, entah apa dia nak buat dengan pic nie. 

Sebenarnya dah lama dah pic nie dalam folder*tak la lama sangat pun. Baru hari nie tergerak hati nak buat something dengan pic nie. 

Apa yang anda semua temgok dekat dalam pic nie?? Ya. Sampah, bahan buangan yang sukar untuk dilupuskan. Tapi, dalam gambar nie ada something yang bukan bahan buangan. So lets check it out. Nak tahu jugak mata anda nie setajam apa, hehe .. Cari dan teka lah apa eh?

Nanti, InsyaAllah kite update jawapan dia eh?? Janji takkan ambil masa yang lama, jangan risau eh ?? SEMOGA BERJAYA semua..

klu : 1) Benda Hidup       2) Arah jam 9



♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

5 comments:

  1. eyqa nampak kucing..
    kucing warna putih tompok2 hitam

    ReplyDelete
  2. ala .. cuba eyqa cari betul2.. mesti dapat punya. zoom la gambar tu :)

    ReplyDelete
  3. kucing tompok hitam putih
    http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/awesome-giveaway-by-us.html..mae join sini dear..byk hadiah menarik..:)

    ReplyDelete
  4. sy nmpak kucing tompok hitam putih..hee

    ReplyDelete