Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Wednesday 4 July 2012

Durian dalam durian?!

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v


Pernah tengok tak durian dalam durian?? Kalau aku memang confirmlah tak pernah, coz nak dekat apatah lagi nak makan buah tu aku sungguh tak suka. Sebelah mata pun aku tak ada selera nak pandang (ceh! berlagaklah pulak). Serious!! aku memang tak suka. Kalau dah terhidu baunya, rasa macam nak muntah, tak tahan, sakit kepala. Aigoo, punyalah teruk, hehe..

Pelikkan gambar tu? Aku tak pastilah kalau kejadian seperti di dalam gambar tu memang wujud ataupun photo editing mata-mata. Sekarang nie kan dah banyak sofware2 canggih untuk edit2 gambar. Semunya terpulang kepakaran tukang edit gambar tu nak edit camna.

Tapi dalam dunia nie tiada yang mustahil. Mungkin jugak wujud kejadian macam nie. Allah maha Berkuasa. Dia boleh mencipata sesuatu tanpa kita terduga yang kadang2 tak tercapai dek akal.

Aku terjumpa pic nie dekat wall rakan mukabuku aku. So kesahihannya aku tak dapat nak pastikan, terpulang kepada individu nak percaya atau tidak..

p/s : AKU TAK SUKA DURIAN .. :)









♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019