Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Sunday, 15 July 2012

Tolongggggg !!!

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

Uiikk .. kecoh jugak post tittle aku nie, hehehe ..

Jangan terkejut eh? Tak ada perkara serius yang jadi pun. Aku cuma nak minta tolong kawan2 semua. Itu pun kalau sudi tolonglah. Tak nak pun tak apa, hehe..

Begini, aku ada join satu contest Hazwan Hairy nie. Contest yang ini. aku rasa setakat nie, inilah contest yang terbesar pernah aku join sebab kena promote habis-habisan header kita sendiri.

Sambil aku buat entry nie aku pergilah LIKE mana header yang aku suka. Banyak header2 yang cun melecun, tipis jugak harapan untuk menang, tapi aku percaya pada nasib. Kalau dah rezeki aku tak kemana jugak.

Aku tengok kawan2 yang join contest tu dah beratus2 dapat like. Aku pulak baru 40 lebih, wuuu.. sedihnya..
So tolonglah like eh?? Jasa anda akanku kenang jua..
TERIMA KASIH :)


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

4 comments:

  1. DAHLIKE !:) *WALAUPUN YANA X JOIN:D NAK SEPORT AWK ! HEHEHE .

    ReplyDelete
  2. wahhh!! strgeti yg bgus..! gudluck tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. dah buntu nak promte mcm mn lagi.. tu yang buat cam nie, hee .. neway TQ..

      Delete