Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Wednesday 29 August 2012

Lady Gaga menyampaikan mesej syaitan melalui lagu2nya?!

Assalamualaikum..
Moshi-moshi(^.^)v

Siapa yang tak kenal dengan Lady Gaga?? Mesti semua kenal kan? Artis terkenallah katakan, satu dunia tahu. Aku taklah minat sangat dengan wanita itu. Biasa2 saja.. Siapa peminat fanatik beliau (perlukah dia dihormati?) , lepas baca sampai abis nie mesti anda semua tukar fikiran (mungkin).

Tadi, oleh kerana aku tak tahu nak buat apa, aku buka Tagged.com. Kira macam laman sosial jugaklah, tapi aku dah tak aktif sangat. Banyak jugaklah notification aku dapat, almaklumlah jarang online benda nie, asyik layan Fb dan blog saja.

Nak di pendekkan cerita, aku bukalah "share video", banyak jugak kawan2 yang nak share video dengan aku tapi satu pun aku tak berkenan nak tengok. Sampailah mata aku ternampak video nie..

Ternganga jugak aku bila dah abis tengok video nie. Masya Allah.. bijaknya mereka mempermaikan kita. Banyak lagi sebenarnya video yang sewaktu dengannya. Kalau nak tengok korang pandai2lah cari dekat youtube, kat sana kan macam2 ada. Jangan tengok benda lain sudahlah, hehe..
_Semoga Allah melindungi kita_ -AMIN_

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

5 comments:

  1. erm..info yang berguna. lady gaga memang pemuja syaitan..mcm2 benda pelik dia buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaka?? kita memang biasa dengar gak, tapi tak peduli sangat ceta artis2 hollywood nie.. macam2 kan? ish2..

      Delete
  2. kita je masih terus leka mengagung2kan lagu dia..

    ReplyDelete
  3. hurm tu lerrr kekdg tu dorang merepek meraban bukan kita faham sangt pun huhuhu

    ReplyDelete
  4. @cik yuyu : itulah pasal, mind control kan.. pandai mereka, huhu..

    @sue pelik : sebab kita tak pahamlah kita layan je benda yang dorang bagi, kesian jugak kita nie kadang2 ..

    ReplyDelete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019