Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Wednesday, 29 August 2012

Apalah Nasib o(╥﹏╥)o ..

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v


Accummm !! adeh !!! Apalah nasib diriku. Kesiannya, asyik bersin dan batuk jak. Hidung nie tebal sudah rasanya, pedis pun ada sebab selalu digosok dan dilap. Kang kalau tak lap kang ada lak benda meleleh kuar dari hidung, euuwwww !! (✖╭╮✖)..
Yang sandinya, kadang2 terpaksa bernafas dari mulut kalau hidung tersumbat, nasib ada minyak balsam nie jadi penyelamat. 

Air mata nie asyik nak kuar jak, entah apa yang aku sedihkan. Putus cinta kalik? ndak mungkin, bercinta pun ndak, hmm.. Sudah tu berat lak, bila aku pejam ndak pulak mau tidur? Aishhh..

Rumah nie ndaklah besar mana pun, tapi ndak tau kenapa hari nie aku rasa besar betul pulak. Sunyi aku, parents dengan adik2 teda di rumah, masing2 dengan agenda mereka. Tinggallah aku bertemankan kucing2 dan kura-kura kesayanganku. Tapi dorang nie asyik tidur jak bah!! grr...

Siapa yang mau kesiankan aku nie?? Dahlah selesma, demam lagi tinggal sendiri sak di rumah pulak tu, aduh !! Kesiankan diri sendirilah nampaknya aku .. Sabar sak lah aku ⊙︿⊙ ..

p/s : mood sekarang entah apa2, so maaflah terguna bahasa baku Sabah pulak õ.O ..


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

3 comments:

  1. ala,, cian ba dia selesema... hehehe
    begini caranya mo kasi hilang tu..
    ko beli 100plus botol kecik tu, minum separuh pastu kasi masuk soluble... kompom hilang tu..

    ReplyDelete
  2. hukhukhuk hensem pulak gmbar hiasan tuh! hihih nway! awak jaga diri. makan ubat yer!

    ReplyDelete
  3. @ameng : eh ? begitu ka?? senang saq tu, terima kasih infonya..

    @sue : encem kan?ehehe.. tu bakal bf yang takkan jadi kita tau, ahahaha.. LOL

    ReplyDelete