Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Sunday 3 January 2016

SEGMEN : Jom Tukar Bloglist by Lyssasecret.Com

Moshi-moshi (^.^)v


Nak join Segmen ni ? 50 blogger yang terawal dan mengikut kesemua syarat akan terpilih ! First come . First serve ! :D

Caranya mudah sahaja !

SYARAT WAJIB

1. Buat SATU entri bertajuk --->  SEGMEN : Jom Tukar Bloglist by Lyssasecret.Com
2 . Kemudian , ikut step seterusnya di blog Lyssa ye ----> http://www.lyssasecret.com/


**Boleh tambah ayat korang sendiri mengikut kreativiti masing-masing**

-Siapa tak mahu masuk bloglist Lysa wei?! Aku dah lama follow Lysa ni sebab banyak tutorial yang berguna untuk cantikkan blog aku yang tak boleh nak cantik² ni, bukan salah tutorial tapi salah aku yang tak pandai guna, hehe..

-Dan lagi aku dah lama dah letak blog Lysa dekat bloglist aku. For me, she's my mentor dalam berblogging ni. Nampak tak kat sebelah kiri (jika berhadapan dengan pc/laptop/hp) siap dengan banner Lysa lagi. So kalau nak ikut syarat² yang lain aku memang dah pas dah (ceh, cakap besar! maafkan saya).

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019