Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Saturday 10 October 2015

SERONOKNYERR.. HAPPYNYERRR.. (terlupa email dan password)

Assalamualaikum
Moshi-moshi [^.^]v


Helooo u'olls.. Im backkk~~ :):):)

Happy yang teramat aku rasa hanya Tuhan saja yang tahu. Rasa macam mahu melompat² pun ada. Punyalah lama aku tak update blog aku ni, dah bertahun dah. Kalau rumah maybe dah usang dan yang paling menakutkan maybe dah ada tetamu yang tak diundang menghuni rumah ni. Wuuu... sooo creepyy..

Masa tengok kawan² update blog diaorang rasa sakit pulak hati ni dengan diri sendiri, tangan ni rasa gatal nak ketuk² keyboard, kat otak aku pulak mencurah² idea yang masuk, tapi tersia macam tu sajalah, hmm.. Aku pun tak tahulah kenapa aku boleh lupa password dan lagi sandi emailnya pun aku lupa sekali, hmm.. (teruknya perangai!)

Betullah orang kata, sekarang ni semua di hujung jari, taip saja apa nak, puhh!! dengan sekelip mata (itupun kalau line kita lajulah, kalau tak tunggulah loading ye) banyaklah pilihan yang bersangkutan dengan apa yang kita taip. Nasib aku baiklah jugak, sekejap saja dah dapat apa yang aku cari. Terima kasihlah owner blog ini, kerana entry yang dia kongsi membolehkan aku bermanja lagi dengan blog aku ni, hee .. 

Oleh kerana aku happy, jom kita menikmati lagu ni, hee .. 


p/s : until we meet again, xoxo :)


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019