Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Monday 19 October 2015

Ieka Farhana Mencari Bloglist

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v


Macam mana boleh terjebak dalam dunia blogging?

Err.. macam mana ya? Aku pun dah lupa, kejap aku refresh dulu otak aku nie.. Hmm.. seingat akulah kan (ini pun dengan ingatan yang samar²), aku terjebak sebab aku berminat dengan cara penulisan & cara mereka menyampaikan apa yang nak disampaikan, ada yang sempoi, santai, bersahaja dan ada juga yang agak skema macam tengah baca keratan akhbar rasanya.  Entry² yang mereka update pun tak kurang hebatnya, ada yang bagi info dan ada yang sekadar bercerita mengenai diri mereka, tapi kebanyakkan menyeronokkanlah.

Dan lagi sebabnya, aku nie jenis yang suka berkongsi cerita, info dan macam², TAPI tak suka bercakap, malas nak buka mulut. So aku pikir dengan berblogging nielah jalan yang terbaik. Okey, itu saja kot. Nanti lebih² terlebih patah perkataan pulak, hehe..

Kena tag dua orang rakan kan EJUM & AINI SHA .. Kalau yang lain nak join pun oleh, klik banner dan baca syarat² yang owner dah bagi. Sekian..








♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019