Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Monday 30 April 2012

WAHYUNI & AKMAL NAIM =.= (seQuel)

Assalamualaikum ..
Moshi-moshi (>.<)v

1 April 2012 is ... April Fool !! ahaha .. Haiya !! bukan lah ,hehe .. Itu tarikh bestie aku Yunie sanding , bukan aku nak cerita pasal april fool yang nonsense tu . Ingat tak entri ini ?? Aku pernah janji kan nak update pasal sanding dia , and now this is it  !! Sorry i take a long tyme to update , hehe .. 

Kalau bukan sebab kawan2 yang lain mendesak mahu tengok gambar2 nie , lama lagi la kot aku nak buat . Aku bukan apa selain malas, gambar2 dalam camera aku nie size dia besar ( macam lah camera canggih sangat ) , so kalau nak upload ambik masa yang agak lama la . Orang Sabah kata 'boleh bikin bacat sampai berguling-guling' ,hee ..

Oh ya .. lupa lak nak bagi tau , hari tu Majlis akad nikah Yunie dilakukan di Masjid Aman Tanjung Batu . Sanding pulak diadakan di rumah pengantin perempuan di Batu 4 , Kampung Kongsi 8 . Okey !! aku tak mau merepek banyak2 , nanti kang aku melalut yang bukan2 lagi . Biar la gambar menceritakan segalanya, huhu .. (powernya ayat !!) Just take a look .. 
Enjoyyyyyy ... >.<

1st tyme menepung tawar , ada gabra and blur sikit
p/s ; sorry pic ni agak kureng sopan sikit , hehe ..
hehe .. aku interframe sekejap , peace yo !!
ini je kawan2 sekolah yang dapat datang :(
leesa , tika , liezah & mikha
me and Mikha
Mikha lagi and Liezah


nie nak buat apa sebenarnya ? o.O
hey !! im not ready !!

We all together ^.~
"micheal' menyumbangkan lagu , hehe ..
Naim pun nak nyanyi jugak ,ahaha ..
Sepupu and mak Yunie

me and Iza
Oren ..
oppsss !! interframe lagi ,hehe ..

kek ? tak sempat aku rasa :(

Puan Wahyuni ( sounds great) haha ..

dengan kawan skerja


wahyuni 's family

wow .. so sweettt ..
( aku snap pic nie curi2, hehe )

artis kampung (artis la sangat) kuikui ..

--THE END--
ATTN to Mikha ; Sorry pwen , aku malas mau edit gambar2 nie . aku edit yang sempat jak . Walaupun tak edit ko tetap maintain ba , huhu ..














♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019