Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Sunday 9 September 2012

Bermulanya Hari Baru

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v


Esok, bermulanya hari baru untuk aku. Setelah berminggu-minggu aku menjadi suri rumah sepenuh masa. Akhirnya, aku tekad akan bekerja semula di tempat kerjaku yang lama.

Tapi, aku risaulah. Tak tahu macam mana nak bagitau parents aku pasal benda nie. Mereka belum tahu lagi yang aku akan bekerja semula di situ. Aku takut nak bagitau, sebab dari cara parentsku, sepertinya mereka tidak suka aku bekerja di situ. Kata mereka jauh, makan ongkos banyak dahlah gaji ciput. Macam mana ya?!

Kawan2 aku di situ cukup gembira bila aku katakan yang aku akan berkerja bersama mereka semula. Aku pun gembira sangat2. Dengan mereka nanti aku boleh ketawa, bergurau-senda dan macam2 lagi boleh aku buat. Bestnya, hehe..

Tak sabar rasanya menunggu hari esok. Semoga esok membuka lembaran hari yang baik untuk aku. Semoga keputusan yang aku buat nie diredhai Allah. Semoga aku tak kekok nak buat kerja2 esok, hehe..
 - AMINNN-

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

1 comment:

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019