Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Saturday 30 November 2019

Planner 2020 Giveaway by Messarah

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
안녕하세요
(Annyeonghaseyo ) 'ㅅ'


Memulakan entry untuk bulan december ni kita join Giveaway. Walaupun pemenang hanya dua orang tapi meh la kita try jugak, manalah tau kita salah satu dari dua orang itu kan? Klik banner dan baca syarat-syaratnya. Senang jew syarat-syaratnya, jangan risau..

Aku nak share pasal quotes. Sebenarnya banyak quotes yang aku suka dari bahasa melayu, English sampailah ke bahsa Cina (wahh..) Tapi takkan nak list semua dekat sini kan? Yang aku rasa quotes tu dekat dengan aku dan yang dah biasa guna jelah aku list sini.

1. Hidup Baik-baik
Quotes ni aku ambik dari satu novel, masa sekolah menegah tengah nak dekat-dekat exam sempat lagi aku pinjam novel kawan aku tu. Tapi aku dah lupalah pulak tajuk novel tu. Deep sangat maksudnya..

2. Que Sera-sera
Quotes bahasa French nilah yang inilah paling kerap aku guna. Kalau korang perasan dekat blog aku mesti ada ayat ni. Mesti korang dah biasa dengar kan? maksudnya pun mestilah korang tau kalau dah biasa dengar. Bagi yang belum pasti apa maksudnya ni saya nak bagitahu. What will be will be..

3. The One who loves more is the weaker one ;


Aku perasan quotes ni dari dialog Lee Kwang Soo dalam drama It's okay That's Love. Memang biasa jugak dengar ayat tu kan?

Untuk Sarah, Happy birthday in advance. Semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur. Semoga terus maju jaya.. 




♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

1 comment:

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019