Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Monday, 7 October 2013

Streesss ?! Aaarrggghh !!!

Assalamualaikum ..
Moshi-moshi (^.^)v


Wow !! Apa kenalah dengan aku nie, lama menghilang dari blog tiba-tiba muncul dengan stressnya. Poyo kan? haha..

Dah lama gila aku tak peduli blog nie, entah apa kejadiaannya pun aku tak pasti. Hari tu kawan sekerja ada tegur yang aku dah lama tak update blog, sebab tulah tergerak pulak hati nie nak update blog yang dah lama terbiar nie. Lepas nie, aku tak pastilah aku akan update blog nie lagi atau tidak, tengok keadaan moodlah agaknya nie, huhu..

Sejak beberapa nie aku rasa stress sangat, di tempat kerja sampailah terbawa pergi tempat kerja. Pantang salah sikit aku dah mula rasa nak marah, kadang mahu buat orang lain rasa marah pun ada jugak, ahaha..
Agaknya hormon aku tak stabil kan sekarang, hmmm.. Normallah tu kan? Hope so..

Ok, thats all for this sweet night ( sweetlah sangat!!) see you again fellas >.<




♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment