Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Monday, 23 January 2012

Gemersik Kalbu ?!


Err .. pernahkah aku baca novel nie?? kadang aku mcm pernah baca , tapi kadang2 mcm tak pernah , aiyaaaa !! nie la kalau terlampau banyak uda novel yg di baca. ( banyak kew ??) haha.. wateva (^o^ )..
 


Aku bukan apa kecoh2 pasal benda nie.. Kan sekarang trend mengadaptasi novel ke filem takpun drama . Gemersik kalbu nie pun sekarang dah di drama kan so aku mau tau perbezaan cerita d novel dan di drama . macam cerita Nora Elena hari tu, bila tau jak ceta tu dari novel Kasih yang Suci ,aku terus pinjam dari kawan, di situ baru la aku puas hati,hehe..


Haa .. nie la ost drama gemersik kalbu . lagunya agak nakal la , ataupun bahasa yang takda tapis lagunya gatal a.k.a getek ( orang sabah kata ),hehe .. gatal2 pun aku suka jugak, mana tau aku boleh nyanyi untuk abang sayang ku ,hehe ..(ada kew ??)



p/s : bila baca novel aku selalu berangan mau dapat boyfriend macam dalam novel,haha .. (kecian deh lo !!!)

♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment