Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Monday 14 May 2012

Segmen "Saya Blogger Hot" by Chegu Along

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v


Adakah anda rasa anda blogger yang hot?! ahaha.. Kalau rasa macam hot apa kata kita ramai2 join segmen nie. Ada hadiah misteri kata pengajur dia. Apakah dia?! Kalau nak tau joinlah, mana tahu rezeki kite atau kamu.

Orang yang aku paksa : Pencinta pink
                           Aanuar   
                                Sayraneyra

Tarikh tutup 16 Jun 2012. wow lama tuuu ...


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

5 comments:

  1. da review blog kamu.thanks join. :)

    ReplyDelete
  2. datang dari segmen yg sama . good luck prettyy !
    jemput ke blog laila :http://impianperasaanhidpku.blogspot.com/2012/05/saya-blogger-hot-by-chegu-along.html

    ReplyDelete
  3. salam ziarah, dari segmen yang sama :)

    http://mawardiyunus.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-blogger-hot-by-chegu-along.html

    ReplyDelete
  4. done follow sini dari segmen hot...

    ReplyDelete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019