Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Sunday 27 May 2012

Dapat Doodle dari Cik AMAL ツ

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

Semakin lama semakin suka aku berblogging nie. Macam2 yang aku dapat, best sangat. 

Tadi aku baru perasan yang ada seorang rakan blogger bermurah hati bagi aku free doodle, iaitu Cik Amal. Selama nie aku dapat a.k.a cari doodle nie dekat google je. Finally aku ada doodle sendri walaupun kena berkongsi dengan kawan yang lain..

Terima kasih banyak Cik Amal, banyak2kanlah beramal lagi ye? Kita sentiasa sokong cik Amal, hehe ..

nak tengok tak doodle aku ?? tarrrrraaaaa !!


note : Cik Amal kata dia tak dapat pastikan jantina doodle nie. Lantaklah kan?yang penting ada,hehe.. Terima kasih sekali lagi Cik Amal..
  


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

2 comments:

  1. aah..lah..sekali pandang boy..dua kali pandang mcm girl..hehe~

    ReplyDelete
  2. lah dear. .
    nape tak gitau amal yang awak siap buat entry ??
    ni tau pun bila google tadi ni
    btw, tengs tau terima doodle nih~~
    doodle ni simple tapi kami ikhlas nak bagi

    ReplyDelete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019