Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Sunday 13 May 2012

Jangan Risau ..

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

Holla .. Dah baca kat atas tu ? hehe .. 

Benda nie aku cilok dari fb bestfriend aku Lisa. Buka je fb terus ada benda nie dekat news feed. Aku apa lagi teruslah ambik gambar tu and upload kat blog nie.

So kepada yang masih single macam aku jangan risau. Jangan sedih kalau belum ada seseorang yang special. Sebab tak semestinya kita happy kalau kita ada couple, kan?? Selagi ada kawan2 dan family, kita akan lagi rasa gembira, trust me!!

Setkan dalam kepala kita nie, suatu hati nanti kita akan dapat jugak seseorang yang kita rasa terbaik untuk kita. Cepat atau lambat tu semua terpulang di tanganNYA. Hanya berserah dan redha atas ketentuannya .

p/s : Bila kawan2 tanya bila nak cari bf. Aku akan jawab " aku takmo cari, aku tunggu anak raja tu cari aku", heuwheuw.. blh ka gitu ?hoho..






♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019