Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Friday 15 January 2016

Hadiah² GiveAway Sudah Sampai ^.^

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Moshi-moshi (^.^)v

Alhamdulillah, akhirnya hadiah yang aku tunggu² dah sampai dalam gengamanku (cewah). Seronok sangat rasanya. Hadiah² ni datang serentak pada hari sama,so disebabkan kerajinan yang aku miliki aku buat keputusan yang bijak aku update sekali dalam satu entry. Rajin tak kitew? hee.. 

Hari tu aku ada buat entry pasal aku menang GA kan? Haa.. Inilah hadiahnya.. Cantikkan? Terima kasih sis Sabrina dan flowery.dot.


Then tanpa aku sedari aku menang satu lagi GA. Nasib baiklah aku cepat perasan yang aku menang, then tanpa membuang masa aku cepat-cepatlah respond sebab sis Amy dah bagi warning siapa yang belum respond sebelum deadline yang beliau tentukan kira hadiahnya hangus dan beliau akan buat cabutan semula.


Sebenarnya aku tak tahu pun apa function hadiah ni, aku belum buka pun plastiknya. Tapi dari pengamatanku macam sebuah kotak (dah namanya Kotak Tjena, ish apalah aku ni!). Tapi macam kotak serba guna je ni (maaf kalau salah). Yang bestnya ada 1 lagi hadiah misteri yang sis Amy bagi. Neway, thanks a lot sis.

Oleh sebab aku dah menang dan dapat hadiah macam ni, buat aku bersemangat nak try semua GA² yang ada, manalah tahu ada rezeki lagi.




♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

1 comment:

  1. tahniahhh.. luck awakk.. anyway jom singgah blog saya.. cuci mata

    http://wanieseuk.blogspot.com/2016/01/songket-sarawak-preview-part-2.html

    ReplyDelete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019