Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Friday 13 November 2015

Berwajah Baru

Assalamualaikum..
Moshi² (^.^)v

Setelah sekian lama baru hari ini aku dapat tukar 'baju' blog aku, sudah bertahun rasanya aku guna. Macam kanak² riang kan yang dulu? sekarang ni pun lebih kurang jugak, tapi tak apalah buat sementara waktu.

Tak banyak perubahan yang aku buat, hanya tukar background saja, yang lain aku tak kacau. Kalau mahu bermain dengan kod ni kita perlu ada konsentrasi yang full kalau tak rosak jadinya.

#Throwback ;

Klik untuk 'pembesaran'

p/s : gonna miss this rainbow :(


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019