Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Thursday 30 August 2012

Aku pun Terkono !!

Assalamualaikum..
Moshi-moshi(^.^)v

Lepas boring buka facebook, aku buka Tagged pulak. Seperti biasa, banyak pulak noti (notification), entah apa2 sajalah yang yang di notikan untuk aku.

Kemudian, aku buka mesej pulak, haaaah !!! Disitulah terjadinya benda yang memang aku takut terjadi dengan diriku..

Semalam aku ada baca post AyuJean , pasal lelaki yang gila seks. Seram jugaklah bila baca. Tak dapat aku nak bayangkan kalau benda tu jadi depan mata aku. Trauma agaknya, Nauzubillah..

Tadi pulak aku terbaca di post Sue pelik, lebih kurang jugaklah. Tapi yang ganggu Sue nie budak prempuan (budak ke??). Lesbian agaknya.

Dan turn aku pulak ; 
klik untuk lihat lebih jelas..

Punyalah terkejut aku, terbeliak biji mata nie baca mesej jantan yang entah dari mana asal usulnya nie. Hahh!! ambik kau, kena cop GILA lagi, ahaha.. Aku saja tak padam nama dia, biar satu dunia tahu. Tapi tak ada pulak pic dia, ish !! Aku malas nak pegi profile dia, tak penting pun. Tak ensem kali, hee..

Macam2 benda yang terjadi didunia nie. Dunia semakin pelik. Kenapa sampai ada orang yang macam tu eh?? Tak paham la.. Agaknya mungkin dunia nie dah akhir zaman kan?? 
-Subahanallah-



♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

5 comments:

  1. hahahah!! betul2 dunia semakin pelik. eh, mcm di rancang jer kejadian kita bertiga neh. hihi musim mengawan ke hape sekang ne??? hihihi

    ReplyDelete
  2. btw tengs mention saya dalam entry awak :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee.. sama2. Besalah nak jadikan cerita nie hot, hehe..

      bukn dirancang, tapi kebetulan,hehe ..

      Delete
  3. eh!!!!! terus terang betul laki ni.. gila punya olang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah pasal.. bila fikir balik kesian org tu, knplah dia bllh jadi cam tu..

      Delete

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019