Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Thursday 5 July 2012

Tukar baju (lagi)

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v

Aloha.. 
Sekali lagi aku buat perubahan kecil untuk blog kesayangan aku nie.

Aku dah tukar background, sebab background yang hari tu aku rasa over sangat. So aku tak mahu lah sakitkan mata rakan yang lain aku tukar kepada background yang agak simple. Warnanya pun taklah menyala sangat kan?

Header pun aku dah tukar. Aku nie cepat bosan so bila selalu nampak header tu rasa gatal saja tangan nie mahu tukar yang lain. Aku masih lagi guna doodle yang hari tu, doodle nie aku ambik dari Apit. Aku suka doodle tu, sweet sangat, macam aku, haha..*perasanlah pulak

So harap aku tak cepat bosan dengan muka baru blog aku nie, hee..
Adios !!

To reminder ;


♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019