Today L.O.V.E ★ Tiada Insan Suci Tanpa Dosa Pada Masa Lalu, Tiada Insan Berdosa Yang Gelap Masa Depannya..- SETIA HUJUNG NYAWA-.

Saturday 16 June 2012

Grrrrrr !!!!!

Assalamualaikum..
Moshi-moshi (^.^)v


Uwaaaa !! Sedihnya!! Sakitnya hati!! grrrrr!!

Jam sekarang dah pukul 2.15 pagi. Aku belum tidur lagi, kenapa eh? Hmm.. entahlah..

Amirul dah suruh aku tidur, dia kata nanti mata aku macam mata panda, haha.. Tak apalah Mirul, nak jadi mata apa sekali pun yang penting mata aku tetap kuyu, haha.. Lagipun esok kan cuti, boleh bangun lambat sikit, sikit je, tak banyak.

Back to topic. Aku sakit hati nie, korang tahu ke tak nie? Issshh!! 

Dalam beberapa minggu nie kan aku tak ada online so,tergerak jugaklah hati nie nak tahu perkembangan satu Contest yang aku join. Tak perlulah aku bagitahu detail contest tu, dan siapa orangnya, kang tak pasal2 jadi isu besar lak.

Cukuplah aku bagitau contest tu kita kena edit gambar si pengajur contest. And sudah semestinya siapa yang edit gambar paling cantik dapat hadiah kan?
Penat tau nak ikut syarat2 contest tu, nak kena follow sana, sini. Like sana, sini. Naik  bengang jugaklah aku. Tambah lagi aku kena perah otak nak pikir macam mana nak edit gambar budak tu. Berfikir tu kadang2 boleh buat kita penat jugak tau?!

Sakitnya hatiku bila tengok entry budak tu yang minta maaf yang kononnya dia secara tak sengaja dah terdelete entry contestnya tu. Dah tu siap ganti dengan contest lain pulak. Cara minta maaf pun macam tak ikhlas, ishh!! Bodohnya diriku tertipu.

Hmm.. apalah nasib! Nak buat macam mana, benda dah jadi, kena redha jelah kan?? Biarlah budak tu hidup bahagia. Pasni rasa nak unfollow je budak tu. Aku dah bacat nie, rasa macam nak bagi kata2 manis je dekat dia, haha..

p/s : Hadapi Dengan Senyuman :)..








♥ Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga mendapat info yang berguna. SHARING IS CARING kan?? *maaf penggunaan kata AKU* ♥

No comments:

Post a Comment

Copyright © | All Rights Reserved | By bebyyellowshiteru.blogspot.com 2012-2019